​​سرویس دهی به سراسر مناطق شهرستان های بهارستان ، اسلامشهر ، رباط کریم

تماس
سفارش آنلاین

شستشوی فرش ماشینی در قالیشویی گلشن

شستشوی فرش ماشینی در قالیشویی گلشن
 

شستشوی فرش ماشینی در قالیشویی گلشن


اصول و مراحل شستشوی فرش ماشینی در قالیشویی کلشن تفاوت چندانی با شستشوی فرش دستباف در قالیشوی گلشن ندارد . لازم به ذکر است که فرش های ماشینی پس از شستشو ، نرمی و نرمی آنها کاهش می یابد که به دلیل وجود پلاستیک در آنها است.برای شستشوی فرش های ماشینی در قالیشویی گلشن ، عوامل زیادی را باید بسته به شرایط هر فرش در نوع الیاف ، نوع رنگ ، طیف رنگ ، میزان آلودگی ، نوع لکه ها و سن تنظیم کرد.و هنگام شستشو با دقت بررسی و حتی بررسی شود.


دوستان عزیز می توانید شستشوی فرش ماشینی را با ما تجربه کنید و تخصص و تعهد را مشاهده کنید. جهت اطلاع از قیمت با ما تماس بگیرید.

02156330599



مراحل شستشوی فرش ماشینی در قالیشویی گلشن
شستشوی فرش در مرکز تخصصی قالیشویی گلشن شامل پنج مرحله است که به طور مختصر برای شما عزیزان شرح داده شده است.

 


جمع آوری و حمل و نقل فرش ماشینی
در این مرحله از شستشوی فرش ماشینی، فرش های خشک و مرطوب جدا شده و فرش های خیس بلافاصله به کارخانه منتقل می شوند. همه وسایل نقلیه در ناوگان حمل و نقل تیم ما دارای محفظه هستند و نه تنها فرش و قالی در برابر باران محافظت می شوند ، بلکه از نفوذ گرد و غبار و دوده معلق در هوا به تار و پود آنها نیز جلوگیری می شود.

 


غبارگیری فرش ماشینی
قبل از شستشوی فرش ماشینی در اصفهان ، گرد و غبار را باید از پایین گره های فرش ماشینی بردارید. بدین منظور در مرکز تخصصی قالیشویی گلشن از دستگاه گردگیری جهت شستشوی فرش استفاده می شود. نکته برجسته این مرحله تنظیم سرعت قلم مو است ، که نیاز به مهارت و تجربه زیاد اپراتور دستگاه دارد تا سرعت دستگاه را برای هر تسمه ماشین با توجه به الیاف ، سن و انعطاف پذیری فرش و در شروع گردگیری با دقت. یک بررسی بصری انجام دهید تا مطمئن شوید که سرعت انتخاب شده مناسب است ، در غیر این صورت کار متوقف شده و تنظیمات اصلاح می شود.

 


شستشوی فرش ماشینی در قالیشویی گلشن به صورت شرعی
این مرحله مهمترین و حساس ترین قسمت کار شستشوی فرش است زیرا عوامل زیادی دخیل هستند که می تواند برای فرش مضر باشد و باید با دقت مورد توجه قرار گیرد. در اینجا چند نمونه آورده شده است:
ابتدا فرش باید آغشته به آب باشد و تمهیدات لازم برای شستشوی فرش ماشینی انجام شود.
مساحت زیر سازه و شیب آن در فرآیند شستشوی فرش بسیار مهم است.آبگیری و خشک کردن پس از شستشوی فرش ماشینی در قالیشویی گلشن

در این نقطه، ابتدا باید آب باقیمانده روی سطح فرش را جدا کرده و سپس رطوبت الیاف فرش را از آن خارج کرد. لازم به ذکر کلیه ی این مراحل با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می شود.


رول و بسته بندی فرش ماشینی
قبل از اینکه فرش ها در قالیشویی گلشن وارد سالن شور شوند، آنها را با ظرافت و ظرافت زیادی بررسی و بررسی می کنند تا در صورت ایجاد لکه یا سایر پیش فرض ها به قطعات مورد نیاز بازگردند. سرانجام فرش های شسته شده که در تمام مراحل شستشوی فرش ماشینی با بیشترین دقت و اطمینان ، با استفاده از جدیدترین تجهیزات و بهترین مواد اولیه و زیر نظر اپراتورها و صنعتگران مجرب شسته شده اند، با کاور مخصوص و یک پتوی بهداشتی پیچیده و به صاحبانشان بازگردانده شد.


 

قالیشویی گلشن در خدمت شماست تا تجربه‌ای خوب و دلنشین از شستشوی فرش، موکت و مبلمان خود داشته باشید. ما با تجربه‌ای که طی سال‌ها فعالیت موفق در این زمینه کسب کرده‌ایم، به شما اطمینان می‌دهیم که در نهایت از خدمات دریافتی قالیشویی گلشن رضایت کامل داشته باشید.

ما با استفاده از مواد شوینده با کیفیت و درجه یک خارجی، بهره بردن از دستگاه‌ها و تجهیزات شستشوی مدرن و دقت و حساسیت بالا در انجام کار به بهترین شکل ممکن، به دنبال آن هستیم که رضایت مشتریانمان را جلب کنیم. صداقت و شفافیت در ارائه خدمات، سرلوحه کار ماست!

تعرفه‌ها و خدمات ارائه شده از همان ابتدا شفاف و مشخص بوده و کارشناسان ما با بررسی نیازهای شما به دنبال آن هستند که بهترین خدمات را در اختیارتان بگذارند. مجموع این شرایط باعث می‌شود خاطره‌ای خوش از سپردن فرش، موکت و مبلمان خود به قالیشویی آنلاین گلشن داشته باشید.

 

 

جهت رزرو و سفارش آنلاین قالیشویی در اینجا کلیک کنید

 

شماه تلفن قالیشویی گلشن

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده

جهت دریافت مشاوره و ثبت سفارش تماس بگیرید |

*پشتیبانی همه روزه بدون تعطیلی

« تماس با ما

با کلیک بر روی دکمه (تماس با ما) می توانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

همین الان آنلاین سفارش بده |
​​​​​​​قالیشویی آنلاین گلشن

انواع خدمات : قالیشویی، ترمیم فرش و مبل شویی

« شروع کردن

بیش از 60،000 سفارش موفق |
دارای امتیاز 4/9 از 5 با بیش از (9000 نظر)