​​سرویس دهی به سراسر مناطق شهرستان های بهارستان ، اسلامشهر ، رباط کریم

تماس
سفارش آنلاین

شستشوی فرش دستبافت در قالیشویی گلشن

شستشوی فرش دستبافت در قالیشویی گلشن

شستشوی فرش ماشینی در قالیشویی گلشن


فرش دستباف یکی از منحصر به فردترین انواع فرش  به شمار می رود که ترکیبی از فرهنگ و اصالت کهن ایرانی است. بنابراین حفظ از فرش های دستباف و شستن فرش های دستباف نیاز به مراقبت و ظرافت خاصی دارد. برای شستشوی کامل توصیه نمی شود که در منزل انجام شود بخاطر اینکه رنگ فرش روی آن پخش می شود و فرش ظاهر زیبای خود را ازدست می دهد ازین رو برای شستشوی فرش دستباف بهتر است از خدمات کارخانه قالیشویی استفاده کنید.

اما اگر فرش دستباف به درستی شسته نشود ، فرش ظاهر خود را از دست می دهد و ساختار آن آسیب می بیند.

 

 

دوستان عزیز می توانید شستشوی فرش دستبافت را با ما تجربه کنید و تخصص و تعهد را مشاهده کنید. جهت اطلاع از قیمت با ما تماس بگیرید.

02156330599

 



نکاتی در مورد شستشوی فرش دستباف

اولین سوالی که ممکن هست برای شستشوی فرش دستباف توی ذهن ما بیاد این هست که پس در ایام قدیم که همه فرش ها دستبافت بودن پس چطوری در خانه شسته می شد و رنگ پخش نمی شد ؟؟!!!!
و الان باید حتما برای شستشوی فرش دستبافت آن را به قالیشویی سپرد؟
در زمان های قدیم نخ ها رو با رنگ های گیاهی رنگ می کردند و بعد از آن در آب رودخانه سنگ شور می کردند و رنگ نخ تثبیت می شد و بعد از آن فرش بافته می شد و در زمان هایی که فرش دستبافت شسته می شد رنگ قاطی نمی کرد اما الان تقریبا بیشتر نخ های بافته شده در فرش دستبافت به روش شیمیایی و صنعتی رنگ می شوند ازین رو اگر بخواهیم مثل زمان قدیم فرش را در خانه بشوییم به احتمال زیاد بعضی از قسمت های فرش رنگ قاطی می کند و ظاهر فرش جلوه خوبی نخواهد داشت ، پس حتما برای تمیز کردن و شستشوی فرش دستبافت باید فرش را به مراکز قالیشویی معتبر سپرد تا بطور تخصصی شستشو انجام شود و ظاهر و رنگ فرش حفظ شود.

 

شستشوی فرش ماشینی در قالیشویی گلشن را در اینجا مشاهده کنید

 


برای شستشوی فرش ها  و جلوگیری از صدماتی که ممکن است در اثر شستشوی غیر اصولی به آنها وارد شود ، رعایت نکات خاصی ضروری است. نکاتی که باعث می شود فرش های دستباف، رنگ فرش پخش نشود، به بافت فرش آسیب نرسد، فرش دچار پارگی نشود و یا ظاهر فرش حفظ شود و فرش دچار شکستگی یا کش آمدن یا کج شدن کناره فرش نشود.
 

 

اگر بدنبال یک قالیشویی خوب برای شستشوی فرش دستبافت خود هستید می توانید کلمه فرش دستبافت را در قسمت نظردهی این پست برای ما ارسال کنید تا از خدمات مشاوره ما به طور رایگان استفاده کنید و استعلام قیمت بگیرید ، قالیشویی گلشن با قیمت مناسب بهترین خدمات شستشو را ارائه می کند.

رنگ برداری فرش دستبافت نیز در کارخانه قالیشویی گلشن ، توسط استادشور حرفه ای انجام می شود ، بعضا پیش آمده که فرش دستبافت در خانه مشتری خیس شده مثل زمانی که فاضلاب بالا میزند یا پکیج سوراخ می شود یا خود مشتری اقدام به شستشوی فرش در منزل می کند و.. که در این مواقع فرش رنگ قاطی می کند و در سطح فرش پخش می شود و باید سریعا برای درست کردن آن به قالیشویی مراجعه کرد.

هم چنین تمامی کارهای جانبی برای فرش دستبافت ، مثل ریشه زنی و شیرازه زنی و یا نواردوزی ریشه برای حفظ بیشتر آن ، ترمیم سوختگی ، رفوی فرش ، رفع بیدزدگی و براق شویی ، کهنه شویی ، سفیدشویی و… نیز در کارخانه قالیشویی گلشن انجام می گردد.

 

 


شستشوی فرش دستباف در تخصص کارخانه قالیشویی گلشن است.

مراحل شستشوی فرش دستبافت در قالیشویی گلشن
مرحله اول: کارشناسی فرش
مرحله دوم: غبارگیری
مرحله سوم: لکه برداری
مرحله چهارم: رنگ برداری
مرحله پنجم: ترمیم فرش
مرحله ششم: شستشو
مرحله هفتم: آبکشی
مرحله هشتم: آب گیری
مرحله آخر: خشک کردن

 


 

قالیشویی گلشن در خدمت شماست تا تجربه‌ای خوب و دلنشین از شستشوی فرش، موکت و مبلمان خود داشته باشید. ما با تجربه‌ای که طی سال‌ها فعالیت موفق در این زمینه کسب کرده‌ایم، به شما اطمینان می‌دهیم که در نهایت از خدمات دریافتی قالیشویی گلشن رضایت کامل داشته باشید.

ما با استفاده از مواد شوینده با کیفیت و درجه یک خارجی، بهره بردن از دستگاه‌ها و تجهیزات شستشوی مدرن و دقت و حساسیت بالا در انجام کار به بهترین شکل ممکن، به دنبال آن هستیم که رضایت مشتریانمان را جلب کنیم. صداقت و شفافیت در ارائه خدمات، سرلوحه کار ماست!

تعرفه‌ها و خدمات ارائه شده از همان ابتدا شفاف و مشخص بوده و کارشناسان ما با بررسی نیازهای شما به دنبال آن هستند که بهترین خدمات را در اختیارتان بگذارند. مجموع این شرایط باعث می‌شود خاطره‌ای خوش از سپردن فرش، موکت و مبلمان خود به قالیشویی آنلاین گلشن داشته باشید.

 

 

جهت رزرو و سفارش آنلاین قالیشویی در اینجا کلیک کنید

شماره تلفن قالیشویی گلشن

 

 

۵
از ۵
۱۰ مشارکت کننده

جهت دریافت مشاوره و ثبت سفارش تماس بگیرید |

*پشتیبانی همه روزه بدون تعطیلی

« تماس با ما

با کلیک بر روی دکمه (تماس با ما) می توانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

همین الان آنلاین سفارش بده |
​​​​​​​قالیشویی آنلاین گلشن

انواع خدمات : قالیشویی، ترمیم فرش و مبل شویی

« شروع کردن

بیش از 60،000 سفارش موفق |
دارای امتیاز 4/9 از 5 با بیش از (9000 نظر)