​​سرویس دهی به سراسر مناطق شهرستان های بهارستان ، اسلامشهر ، رباط کریم

تماس
سفارش آنلاین

رفوگری در اسلامشهر | قیمت رفوگری+فیلم نمونه کار | شماره تلفن رفوگری

رفوگری در اسلامشهر | قالیشویی گلشن

 

جهت سفارش خدمات رفوگری در اسلامشهر در اینجا کلیک کنید


 

 

فرش ها زینت بخش خانه و جزء اصلی دکوراسیون هر ساختمانی هستند. به همین خاطر ارزش فرش بر کسی پوشیده نیست و طبیعتا هر فردی دوست دارد تا زیباترین و بهترین قالی ها را برای منزل خود انتخاب نماید. خرید فرش اما تنها ابتدای راه است و برای آنکه این دارایی با ارزش مثل روز اول سالم و زیبا باقی بماند، نیاز به رسیدگی زیاد دارد. به هر صورت فرش در زیر پا می افتد و در نتیجه بسیار مستعد کثیف شدن و عیب پیدا کردن است. در این شرایط با توجه به ارزش مادی و معنوی قابل توجه فرش، لازم است نسبت به ترمیم آسیب های موجود اقدام کرد. این کار معمولا توسط خود فرش بافان و سایر افراد حرفه ای در این زمینه اجرا می شود.
توصیه کلی ما نیز این است که نهایت دقت را در مراقبت از فرش خود داشته باشید، اما در صورتی که فرش دچار آسیب شد، وحشت نکنید و کار را به یک رفوگر ماهر بسپارید. رفوگری در تعمیر اشکالات فرش معجزه می کند. اگر فرش شما هم آسیب دیده و می خواهید اشکالاتش را برطرف کنید، حتما تا انتها همراهمان باشید.

 


 
چرا رفوگری فرش اهمیت دارد؟
تصور کنید قسمتی از فرش های منزل شما دچار آسیب شده است. در این حالت به احتمال زیاد تمایل نخواهید داشت فرش را از رده خارج کرده و کنار بگذارید. به هر حال چند آسیب کوچک آنقدر اهمیت ندارند که بخواهید فرش را عوض کنید، مخصوصا که با توجه به بالا بودن قیمت فرش، رفو و تعمیر آن اهمیت بسیاری پیدا می کند. اهمیت رفوگری قالی دقیقا همینجا است؛ جایی که با یک رفوگری به موقع می توانید از هزینه های سنگین خریداری مجدد فرش جلوگیری کنید و ایراداتش را برطرف نمایید.
 

 


مهمترین آسیب های فرش کدام هستند؟
از جمله آسیب های مهمی که می تواند به یک فرش وارد شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

*سوختن قسمتی از فرش در اثر زغال، گرمای اتو و یا خاکستر سیگار*

*آسیب دیدن بافت فرش در اثر شستشوی غیر استاندارد*

*پوسیدگی الیاف فرش در اثر استفاده زیاد و یا نفوذ رطوبت*

*تغییر رنگ و کنده شدن ریشه ها*

*بیدزدگی و آسیب های ناشی از سایر حشرات*

*قرار گرفتن فرش در مقابل تابش مستقیم نور خورشید*

 

 



چند نکته مهم در خصوص تعمیرات انواع فرش
برای اینکه رفوگری بدون آسیب رساندن به سایر قسمت های فرش و به بهترین نحو ممکن انجام شود، باید چند نکته را در نظر گرفت. در ادامه نگاهی به مهمترین این نکات داشته ایم:
در حین انجام رفوی فرش، باید نقشه فرش را از روی قسمت های سالم آن مشخص کرده و بر اساس آن تعمیرات را انجام داد.
برای تعمیر قسمت آسیب دیده فرش باید ترکیب رنگی را رعایت کرد. برای مثال برای قسمت های آسیب دیده باید نخی همرنگ با فرش انتخاب کرد. در صورت پیدا نشدن نخ همرنگ لازم است از ترفند های ویژه رنگرزی استفاده کرد.
مراحل رفوی فرش آسیب دیده در اثر حشرات، روش های مخصوص به خود را دارد و معمولا زمان بیشتری برای تعمیر چنین فرش هایی نیاز است.
با توجه به ارزشمند بودن فرش، همه مراحل رفو در انواع فرش ها باید با دقت و حوصله کافی انجام شود.
 

 


تعمیر انواع فرش در قالیشویی گلشن 
فرش شما ماشینی است یا دستباف؟ جنس آن از ابریشم است یا پشم؟ البته پاسخ این سوال ها هر چیزی که باشد برای ما فرقی نمی کند، زیرا در قالیشویی گلشن تمامی خدمات مرتبط با تعمیر و رفوی انواع فرش را ارائه می کنیم. از جمله این خدمات می توان به تعمیر فرش دستباف، تعمیر فرش ماشینی، رفوگری فرش ابریشمی و ... اشاره کرد. 
متخصصین تعمیر و رفوی فرش قالیشویی گلشن همگی سال ها تجربه اثبات شده در زمینه برطرف کردن ایرادات انواع فرش های ماشینی و دستبافت دارند. از این رو اگر برای فرش خود ارزش زیادی قائل هستید و می خواهید جوری رفو شوند که انگار از روز اول هیچ ایرادی نداشته اند، حتما روی کمک متخصصین ما حساب باز کنید. ما فرش را در محل شما دریافت می کنیم و ضمن در نظر گرفتن حساسیت های شما، آن را با جدیدترین متد روز رفو می کنیم.

 

 


چرا خدمات رفوی فرش قالیشویی گلشن؟
مهمترین مزایای خدمات رفو و تعمیر فرش گلشن به شرح زیرند:

*ثبت سفارش اینترنتی بدون نیاز به مراجعه حضوری*

*ارائه قیمت های مناسب و منصفانه*

*ارائه انواع خدمات رفو و تعمیر فرش دستی، فرش ماشینی*

*برطرف کردن کلیه عیوب و مشکلات فرش*

*استفاده از ابزار و روش های استاندارد*

*رفوگری فرش های آسیب دیده در اثر عوامل مختلف*

*ارائه خدمات با کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن*

*پشتیبانی 24 ساعته، در 7 روز هفته*

 




خدمات تعمیر و رفوی قالی گلشن در چه شهرهایی ارائه می شود؟
متخصصین تعمیرات و رفوی انواع فرش در مجموعه گلشن آماده اند تا کلیه خدمات مرتبط با این حوزه را در شهرستان های اسلامشهر، بهارستان، رباط کریم و سراسر مناطق تهران ارائه دهند.
در نتیجه ساکن هر منطقه از مناطقی که قید شد هستید، می توانید به این خدمات دسترسی داشته باشید. تنها کافی است سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا متخصص گلشن در محل شما حاضر شده، فرش را دریافت کند و بعد از تعمیر آن، در محل موردنظر شما آن را تحویل دهد.
 

 


هزینه رفوی فرس چقدر است؟
میزان صدمه به سطح فرش بر قیمت آن تأثیر می گذارد. هرچه سطح خسارت بیشتر باشد ، هزینه ها نیز بیشتر می شود. از طرف دیگر ، مواد الیاف فرش نیز در هزینه ها دخیل است. تعمیر فرش ابریشم دستباف هزینه بیشتری دارد. دلیل آن ظرافت و الیاف به کار رفته در بافت فرش است. دقیقاً از الیاف یکسان با قطر و کیفیت یکسان برای تعمیر فرش استفاده می شود. روش کار این است که فرش ابتدا بررسی شده و هزینه نهایی بر اساس میزان آسیب و روش مورد استفاده برای تعمیر برآورد می شود.برای استعلام قیمت می توانید با شماره تلفن قالیشویی گلشن تماس حاصل نمایید.

 


 

قالیشویی گلشن در خدمت شماست تا تجربه‌ای خوب و دلنشین از شستشوی فرش، موکت و مبلمان خود داشته باشید. ما با تجربه‌ای که طی سال‌ها فعالیت موفق در این زمینه کسب کرده‌ایم، به شما اطمینان می‌دهیم که در نهایت از خدمات دریافتی قالیشویی گلشن رضایت کامل داشته باشید.

ما با استفاده از مواد شوینده با کیفیت و درجه یک خارجی، بهره بردن از دستگاه‌ها و تجهیزات شستشوی مدرن و دقت و حساسیت بالا در انجام کار به بهترین شکل ممکن، به دنبال آن هستیم که رضایت مشتریانمان را جلب کنیم. صداقت و شفافیت در ارائه خدمات، سرلوحه کار ماست!

تعرفه‌ها و خدمات ارائه شده از همان ابتدا شفاف و مشخص بوده و کارشناسان ما با بررسی نیازهای شما به دنبال آن هستند که بهترین خدمات را در اختیارتان بگذارند. مجموع این شرایط باعث می‌شود خاطره‌ای خوش از سپردن فرش، موکت و مبلمان خود به قالیشویی آنلاین گلشن داشته باشید.

 

 

جهت رزرو و سفارش آنلاین قالیشویی در اینجا کلیک کنید

شماره تلفن قالیشویی گلشن

۵
از ۵
۱۲ مشارکت کننده

جهت دریافت مشاوره و ثبت سفارش تماس بگیرید |

*پشتیبانی همه روزه بدون تعطیلی

« تماس با ما

با کلیک بر روی دکمه (تماس با ما) می توانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

همین الان آنلاین سفارش بده |
​​​​​​​قالیشویی آنلاین گلشن

انواع خدمات : قالیشویی، ترمیم فرش و مبل شویی

« شروع کردن

بیش از 60،000 سفارش موفق |
دارای امتیاز 4/9 از 5 با بیش از (9000 نظر)